Artysta grafik, Doktor sztuk pięknych, dyrektor artystyczny. Tworzy prace głównie w technice linorytu, łącząc tradycyjną grafikę artystyczną z nowymi technologiami, tworząc instalacje graficzne łączące VR i linoryt. Na co dzień zajmuje się również sztuką cyfrową i reklamą. Brał udział w wielu ogólnopolskich i międzynarodowych wystawach m.in. ING Creative Festival w Dubaju, Międzynarodowym Festiwalu Drzeworytu w Ulsan w Korei Południowej, Międzynarodowym Biennale Grafiki Guanlan w Chinach, Międzynarodowej Nagrodzie Graficznej im. Jesusa Nuneza w Hiszpanii czy Międzynarodowe Triennale Grafiki w Turcji, Austrii, Szwecji. Prace jego autorstwa otrzymują wiele prestiżowych nagród i wyróżnień w kraju i na świecie, z czego największym uznaniem jego twórczości było przyznanie w 2018 roku Grand Prix Międzynarodowego Triennale Grafiki w Krakowie.
Urodził się w Zamościu. Na co dzień żyje w Warszawie, gdzie tworzy swoją sztukę. Związany z Wydziałem Artystycznym UMCS, rozpowszechnia swoją wiedzę i doświadczenie o nowych formach grafiki.
Jego prace można podziwiać w muzeach i prywatnych kolekcjach w Polsce i za granicą. Poza twórczością artystyczną działa w obszarze reklamy i projektowania. W dziedzinie grafiki projektowej i reklamy zdobył wiele nagród, min. statuetki w Polskim Konkursie Reklamy KTR czy Effie Awards.
„Linoryt i praca z matrycą jest dla mnie odskocznią od rzeczywistości, formą zabawy i relaksu. Nieustannie ciągnie mnie do pracy manualnej, w której moje ręce stają się narzędziem. To, co mnie pociąga w linorycie, to zerowy margines błędu. Co raz wytnę dłutem w matrycy, nie mogę już cofnąć. Ta „bezbłędność” linorytu jest ekscytująca i wymaga dużego przemyślenia…
Jestem daleki od tego, aby tworzyć ciągle w jednym stylu i temacie. W moich pracach graficznych stawiam na różnorodność i ciągle poszukuję nowych sposobów wypowiedzi wizualnej. Stale jednak operuję dwoma elementarnymi sposobami tworzenia grafiki, czyli punktami i liniami. Każda moja praca składa się z tysięcy właśnie punktów lub linii, które stanowią podstawowy element moich grafik. Na bazie tych dwóch najprostszych elementów tworzę kompozycje przedstawiające realistyczne przedmioty lub formy abstrakcyjne.